بهینهسازی محتوا برای هوش مصنوعی و گوگل
برای استفاده حداکثری از ابزارهای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، مشاغل و بازاریابان باید بهترین شیوه را در نظر بگیرند. ما به مخاطبان خود کمک میکنیم برای تولید محتوای موردنیاز خود چطور با کمک ابزارهای هوش مصنوعی، هزینههای خود را کاهش داده و کیفیت کار خود را ارتقاء دهند.
انتخاب پلتفرم هوش مصنوعی محتوایی
ما برای تولید و بهینهسازی محتوا، ابتدا پلتفرمی را انتخاب میکنیم که با نیازهای تولید محتوای شما مطابقت داشته باشد. این پلتفرم میتواند ChatGPT برای محتوای کوتاه یا Content at Scale برای محتوای طولانی باشد. همچنین ممکن است از Jenni یا Writesonic هم استفاده کنیم. اینکه از کدام ابزار استفاده کنیم به تجربیات ما و نوع محصول یا خدمت شما بستگی دارد.
ایجاد محتوای مختصر اولیه با جزئیات
در این مرحله دستورالعملهای واضحی را برای ابزار هوش مصنوعی، از جمله موضوع، مخاطبان هدف، کلمات کلیدی موردنظر و لحن صدا ارائه میکنیم تا ابزار به تولید محتوا بپردازد. این کار مستلزم تحقیقات اولیهای در مورد جامعه مخاطب و ذائقه آنها، مسائل فرهنگی و کلمات کلیدی است. هر چند اجرای این فاز به ظاهر ساده است، اما پیچیده و زمانبر است.
بررسی و اصلاح محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
قبل از انتشار، مطالب تولید شده با هوش مصنوعی باید از نظر صحت اطلاعات، دقت، هماهنگی لحن و قرارگیری کلمات کلیدی بررسی شوند. در این مرحله معمولاً برخی از تجربیات ویرایشگر متن، ضربالمثلها، خاطرات و سایر مواردی که بتواند به متن تولید شده روح بدهد، به آن اضافه میشود تا نسخه نهایی ایجاد گردد.
ایجاد تنوع و بهینهسازی مستمر محتوا
معمولاً قالبهای محتوای مختلف، مانند پستهای وبلاگ، بهروزرسانیهای رسانههای اجتماعی، خبرنامههای ایمیل و موارد دیگر را بررسی میکنیم تا مخاطبان شما را درگیر نگه داریم. ما اطمینان حاصل میکنیم که استراتژی محتوای شامل ترکیبی از قطعات نوشته شده توسط انسان و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای ارائه بینش منحصر به فرد و حفظ ارتباط شخصی با مخاطبان در بهترین شکل ممکن وجود دارد. این کار از طریق دریافت بازخورد از مخاطبان و بررسی گوگل آنالیتیکس انجام میشود.